Nová hybridní agentura spojuje lidského ducha a neomylnost Ai

Slovensku se nedávno představila nová agentura Darwin & the Machines. Není to však jen další v řadě reklamních agentur. Výjimečným je už jenom fakt, že ji založili tři nanejvýš zkušení marketéři a ředitelé reklamních agentur. Neméně zajímavá je také informace, že tato agentura zaměstnává nejen lidi. Prozradíme vám, jak se taková hybridní agentura zakládala a jak jsme se i my měli možnost podílet na vizi budoucnosti.

Spolupráce

Právníci naší advokátní kanceláře se podíleli na zakládání společnosti a nastavení právních vztahů v agentuře Darwin & the Machines a také mimo ní. Zahrnovalo to smluvní vztahy mezi společníky, smlouvy s partnery a klienty a v neposlední řadě i registrace ochranných známek.

Pracovní tým vedli Ondrej Steiniger a Lukáš Steiniger, kteří se specializují nejen na obchodní a korporátní právo, ale i na právo duševního vlastnictví včetně autorského práva a právní služby v oblasti reklamy.

„Spoluprácu na tomto projekte sme si veľmi užívali. Páni z Darwin & the Machines prišli s výnimočným projektom, ktorého ambícia v tomto odvetví na Slovensku nemá obdoby. Myslím si, že snaha zabodovať aj na zahraničných trhoch s takýmto skvelým tímom a skúsenosťami je úplne logická,“  říká Ondřej Steiniger.

„V neposlednom rade nás veľmi teší, že budeme môcť poskytnúť naše jedinečné právne know-how a skúsenosti v oblasti autorského a obchodného práva takejto kreatívnej spoločnosti, kde práve jedinečné nápady musia stáť na pevných základoch so silnou právnou ochranou,“ dodává Lukáš Steiniger.

Agentura Darwin and the Machines už připravuje i kampaně zaměřené na USA, Austrálii a další trhy.

Více o agentuře Darwin & the Machines

Hybridní agenturu zaměřenou na dlouhodobou efektivitu reklamních kampaní založili a vedou Martin Blaško, Michal Pastier a Marián Fury. Agenturu vede na Slovensku Martin Blaško, v České republice Marián Fury, její kreativním ředitelem je Michal Pastier, strategické oddělení povede Juraj Pobjecký a design Tereza Talichová. Kromě této hvězdné sestavy budou pro agenturu pracovat i tři HumanMachines, jsou to Ai nástroje s vlastní identitou. Dvojčata Roy a Brandon jsou specialisté na branding a analytička Joy kvantitativně vyhodnocuje účinnost reklamy pouze na základě výrazů obličeje.

Claim agentury "Ideas by humans, enhanced by machines" vyjadřuje jejich hlavní cíl. Tvořit dlouhodobou a konzistentní komunikaci značky namísto jednorázových kampaní. Společnost má spojovat nejúčinnější principy tvorby kreativních marketingových kampaní se spolehlivými nástroji na jejich měření a zlepšování.

Branding a komunikace

Další z výhod je přímé napojení projektů na brandingovou agenturu GoBigname. Po vytvoření a definování nové značky může klient plynule pokračovat do Darwin and the Machines, kde mu tým specialistů pomůže s lokální i mezinárodní expanzí a vytvořením komunikačního ekosystému.

Prezentační video agentury můžete vzhlédnout zde: VIDEO


Za spolupráci na výjimečném projektu děkujeme Michalovi Pastierovi, Martinovi Blaškovi, Mariánu Furymu a celé agentuře Darwin & the Machines. #NeverStopEvolving!

Facebook Twitter Google+ LinkedIn